پیغام روزانه

امام رضا (ع) می فرمایند :بخيل را آسايشى نيست و حسود راخوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست .

اعضاي آنلاين

ما 1 مهمان آنلاین داریم

سه شنبه 29 مهر
1393

26. ذي‌الحجه 1435


21. اکتبر 2014

دانلود مرورگر فایرفاکس

کاربر گرامی جهت مشاهده بهتر این وب سایت از مرورگر فایرفاکس استفاده نمائید

 

قابل توجه دانشجویان عزیز

دانشجویانی که فاقد دفترچه بیمه پایه درمان می باشند

می توانند جهت ثبت نام و اخذ دفترچه رایگان به نشانی

اینترنتی www.bimesalamat.irمراجعه نمایند.

اداره رفاه دانشجویی

23/6/93

ضمن تبریک سال تحصیلی94-93 نتایج فرم هم اتاقی

دانشجویان داری شرایط خوابگاه که در اردیبهشت فرم هم اتاقی

تکمیل و تحویل مدیریت دادن به شرح ذیل می باشد:

نتایج فرم هم اتاقی برادران

نتایج فرم هم اتاقی خواهران

مدیریت خوابگاه برادران

اداره کل امور دانشجویان

ارائه خدمات رفاهی از قبیل خوابگاه ، تغذیه و تسهیلات دانشجویی

ویژه کلیه دانشجویان کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری جدید الورود در سال تحصیلی 94-93

اداره کل امور دانشجویان متولی ارائه خدمات دانشجویی از قبیل خوابگاه ، تغذیه ، انوام وام و بیمه خدمات درمانی و بیمه حوادث و ... می باشد.

خدمات رفاهی فوق از طریق ادارات تابعه شامل : 1- اداره خوابگاهها 2- اداره تغذیه 3- اداره رفاه دانشجویی به شرح ذیل به دانشجویان عزیز ارائه می گردد.

اداره خوابگاههای دانشجویی : شرایط و نحوه واگذاری خوابگاه :

دانشجویان جدیدالورود (کلیه مقاطع تحصیلی) متقاضی خوابگاه پس از ثبت نام اولیه در سیستم نرم افزار آموزش گلستان می توانند در صورتیکه واجد شرایط باشند با عنایت به دستورالعمل ذیل درخواست خوابگاه نمایند. ضمناً دانشگاه فاقد خوابگاه متأهلی می باشد.

الف : دانشجویان واجد شرایط دریافت خوابگاه :

الف – 1) دانشجویان روزانه غیربومی (محل سکونت آنان به غیر از مراکز شهرهای میبد ، اردکان ، مهریز ، تفت ، اشکذر ، زارچ و ... بوده ، بطوریکه مسافت محل سکونت آنان تا  محل تحصیل بیشتر از 100 کیلومتر باشد.)

به دانشجویان روزانه بومی با مسافت کمتر از 100 کیلومتر خوابگاه واگذار نخواهد شد لذا در صورت واریز وجه عودت داده نمی شود.

الف – 2 ) دانشجویان شبانه غیربومی (به غیر از استان یزد)

تذکر مهم : دانشجویان شبانه راه دور استان یزد (بیشتر از 100 کیلومتر ) شامل شهرستان های بافق ، خاتم ، ابرکوه و روستای اطراف شهرهای فوق الذکر می توانند صرفاً  فرم درخواست خوابگاه تکمیل تا در مرحله بعدی ( نیمه اول مهر ماه ) در صورت وجود فضای مازاد نسبت به واگذاری خوابگاه با اولویت مسافت محل سکونت (بیشتر از 100 کیلومتر ) تا محل تحصیل اقدام شود. بدیهی است این دسته از دانشجویان تا زمان قطعی شدن واگذاری خوابگاه هیچگونه وجهی به حساب دانشگاه واریز ننمایند. لذا در صورت عدم واگذاری خوابگاه وجه واریزی عودت داده نمی شود.

ب : دستور العمل ثبت نام خوابگاه ، پرداخت هزینه اجاره بهاء و واگذاری خوابگاه :

ب – 1) درخواست اینترنتی خوابگاه :

دانشجویان عزیز در مرحله تقاضای خوابگاه از مراحل پذیرش غیر حضوری می توانند متقاضی خوابگاه شده (با انتخاب گزینه بلی) و پس از آن در مرحله عملیات درخواست خوابگاه ابتدا نسبت به تکمیل و تایید "اطلاعات خوابگاهی دانشجو" اقدام نموده و در مرحله درخواست خوابگاه پس از مطالعه مقررات عمومی استفاده از خوابگاه و تایید آن نسبت به ثبت درخواست خوابگاه برای نیمسال اول 94 -93 اقدام نمایند .

ب – 2) واریز اجاره خوابگاه :

در حال حاضر امکان پرداخت الکترونیکی وجود ندارد و دانشجویان روزانه غیر بومی فوق الذکر ( الف - 1) علی الحساب مبلغ 000/550/1 ریال جهت اجاره بهاء یک ترم به حساب 2007519098 بانک تجارت شعبه دانشگاه یزد کد شعبه 20075 و دانشجویان شبانه غیر بومی  غیر استان یزد( الف - 2) علی الحساب مبلغ 000/350/2 ریال جهت اجاره بهاء یک ترم به حساب 2007519098 بانک تجارت شعبه دانشگاه یزد کد شعبه 20075 قابل پرداخت بصورت حواله بانکی از کلیه شعب بانک تجارت سراسر کشور و یا واریز نقدی به حساب فوق الذکر از طریق بانک تجارت شعبه دانشگاه یزد مستقر در پردیسه اصلی دانشگاه  اقدام کنند .

لازم است دانشجویان دختر نسبت به دریافت و تکمیل فرم تعهد والدین اقدام نموده و آن را هنگام مراجعه جهت دریافت خوابگاه به مدیریت خوابگاه  تحویل دهند.

 

دانشجویان عزیز می توانند پس از طی مراحل فوق و با در دست داشتن فیش واریز اجاره بهای خوابگاه پشت نویسی شده با نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی از تاریخ شروع کلاسها که در سامانه گلستان اعلام خواهد شد جهت تحویل خوابگاه به مدیریتهای خوابگاه مراجعه نمایند.

* مدیریت خوابگاه خواهران : پردیسه اصلی دانشگاه واقع در مجموعه خوابگاه خواهران

* مدیریت خوابگاه برادران : پردیسه شرقی دانشگاه ( پشت سیلو ) مجموعه خوابگاه برادران

تذکر بسیار مهم : بدیهی است نیازی به حضور قبل از شروع کلاسها نمی باشد.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی لازم است تسویه حساب از دانشگاه  مقطع قبلی اخذ نموده  باشند.

اداره تغذیه و سلف سرویس : نحوه ی درخواست کارت تغذیه

دانشجویان جدید الورود روزانه و شبانه در کلیه مقاطع تحصیلی می توانند پس از ثبت نام اولیه در سامانه آموزشی گلستان و دریافت تأییدیه ثبت نام  با همراه داشتن مدارک ذیل ، از تاریخ شروع کلاسها در ساعت اداری به امور دانشجویی _ اداره تغذیه مراجعه درخواست کارت تغذیه نمایند و سپس جهت رزرو به وب سایت اتوماسیون تغذیه به آدرس jeton.yazd.ac.ir  مراجعه نمایند. ضمناً دستور العمل شارژ و رزرو اینترنتی غذا از وب سایت گلستان و یا همراه کارت تغذیه دریافت نمایند.

مدارک مورد نیاز :

1- دریافت و تکمیل فرم درخواست کارت تغذیه

2- به همراه داشتن مبلغ 000/150 ریال ( پرداخت نقدی ) که شامل 000/30 ریال وجه کارت هوشمند تغذیه و 000/120 ریال شارژ اولیه کارت تغذیه می باشد که به حساب دانشجویان شارژ می شود.

 

دانشجویان عزیز پس از دریافت کارت تغذیه از امور دانشجویی می توانند به مراکز اتوماسیون تغذیه ذیل به منظور رفع مشکلات احتمالی سیستم رزرو اینترنتی غذا مراجعه نمایند.

1- دانشجویان خواهر خوابگاهی به مرکز غدیر واقع در سالن غذا خوری غدیر در مجموعه خوابگاه خواهران (در ساعت اداری)

2- دانشجویان برادر خوابگاهی به مرکز سلف مجموعه خوابگاه برادران واقع در پردیسه شرقی (در ساعت اداری)

3- دانشجویان غیر خوابگاهی به مرکز اتوماسیون سلف سرویس مرکزی دانشگاه واقع در روبروی دانشکده منابع طبیعی (در ساعت اداری)

4- دانشجویان هنر و معماری و شهرسازی و نقاشی به مرکز اتوماسیون دانشکده هنر و معماری واقع در خیابان قیام مراجعه نمایند. (در ساعت توزیع ناهار)

اداره رفاه دانشجویی : درخواست انواع وامهای دانشجویی ، بیمه خدمات درمانی ، بیمه تکمیل درمان و بیمه حوادث دانشجویی

دانشجویان عزیز با همراه  داشتن مدارک ذیل می توانند از تاریخ شروع کلاس ها حداکثر تا 9/7/93 به امور دانشجویی – اداره رفاه  مراجعه نمایند.

الف - وامهای دانشجویی :

وامهای دانشجویی صرفاً به دانشجویان دارای شرایط عمومی ذیل پرداخت می گردد.

شرایط عمومی

* دارا بودن اولویت نیاز مالی شامل :

1- تحت پوشش سازمانهای حمایتی ( کمیته امداد و سازمان بهزیستی با ارائه گواهی )

2- فوت سرپرست خانواده ( ارائه گواهی فوت )

3- متأهل بودن دانشجو ( کپی شناسنامه )

4- تعداد فرزندان 6 نفر به بالای سرپرست ( کپی شناسنامه سرپرست )

5- بازنشستگی سرپرست خانواده ( کپی حکم بازنشستگی )

6- سایر موارد با ارائه مستندات نیاز مالی

شرایط اختصاصی :

دانشجویان روزانه : دانشجویان روزانه می توانند متقاضی یکی از وامهای تحصیلی ، مسکن و یا ودیعه مسکن باشند.

وام تحصیلی به دانشجویان روزانه بر اساس اولویت نیاز مالی تعلق می گیرد و وام مسکن به دانشجویان غیر بومی غیر خوابگاهی با ارائه نامه           اجاره نامه و وام ودیعه مسکن ویژه دانشجویان متأهل غیربومی غیرخوابگاهی با ارائه اجاره نامه در شهر یزد و سند ازدواج تعلق خواهد گرفت.

دانشجویان شبانه : صرفاً می توانند متقاضی وام شهریه باشند.

مدارک مورد نیاز :

* ارائه تعهد محضری در هنگام درخواست وام ( نمونه متن تعهد از سامانه گلستان و یا امور دانشجویی تهیه نمایید.)

* ارائه اجاره نامه ویژه دانشجویان روزانه غیر خوابگاهی و غیر بومی متقاضی وام مسکن و ودیعه مسکن

* ارائه تسویه حساب از دانشگاه قبلی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و یا دریافت دفترچه اقساط

* شماره حساب در یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور و قید شماره حساب در فرم درخواست وام

تذکر مهم :

* دانشجویان تحصیلات تکمیلی که دفترچه اقساط مقطع قبلی دریافت نموده اند می توانند به منظور تعویق پس از اخذ گواهی اشتغال به تحصیل از اداره کل آموزش دانشگاه به اداره کل امور دانشجویی واقع در ساختمان علوم مراجعه نمایند.

* دانشجویان تحصیلات تکمیلی که از دانشگاه مقطع قبلی تسویه ننموده اند ، امکان دریافت وام ندارند.

 

کلیه دانشجویان واجد شرایط فوق الذکر می توانند از تاریخ شروع کلاس ها حداکثر تا 9/7/93 پس از تکمیل فرم درخواست وام و با همراه داشتن سایر مدارک                          به امور دانشجویی واقع در ساختمان علوم اداره رفاه دانشجویی مراجعه نمایند.

ب - انواع بیمه :

کلیه دانشجویان شاغل به تحصیل تحت پوشش بیمه حوادث دانشجویی می باشند و تعهدات بیمه گر به شرح ذیل می باشد :

1- جبران هزینه پزشکی حوادث و صدمات بدنی غیر عمد   2- پرداخت غرامت نقص عضو و ناشی از حوادث

3- پرداخت غرامت فوت ناشی از حوادث                              4- پرداخت غرامت حوادث ناشی از تمرینات ورزشی

تذکر مهم : دانشجویان حادثه دیده لازم است حداکثر تا یک ماه از وقوع حادثه مدارک پرداخت هزینه های فوق الذکر به اداره رفاه دانشجویان واقع در اداره کل امور دانشجویی واقع در ساختمان علوم تحویل نمایند.

* دانشجویانی که فاقد بیمه درمان می باشند می توانند جهت دریافت معرفی نامه به اداره رفاه دانشجویی واقع در ساختمان علوم ، اداره کل  امور دانشجویی مراجعه نمایند.

اداره کل امور دانشجویی

قابل توجه دانشجویان محترم

نظر به راه اندازی سامانه اینترنتی خرید ژتون و افزایش اعتبار (شارژ کارت تغذیه) در دانشگاه ، دانشجویان عزیز می توانند طبق روند ذیل اقدام نمایند:

الف) ورود به سامانه

روش اول: ورود به سایت اصلی دانشگاه به آدرس yazd.ac.ir و انتخاب گزینه سیستم اتوماسیون تغذیه (دانشجویان) از منوی سایر خدمات

روش دوم: وارد کردن آدرس  اینترنتی jeton.yazd.ac.ir  بصورت مستقیم

پس از انتخاب یکی از دو روش فوق صفحه ای نمایش داده می شود که نام کاربری و کلمه عبور جهت ورود به سامانه را باید وارد کنید. نام کاربری شماره کارت تغذیه دانشجو (برای دانشجویان ورودی 93 شماره دانشجویی وارد شود) و کلمه عبور بطور پیش فرض عدد 1 می باشد که تأکید می گردد پس از ورود به سامانه از طریق منوی "تغییر کلمه عبور" کلمه عبور خود را تغییر دهید. (در صورتیکه با پیغام "نام کاربری یا کلمه عبور اشتباه است" یا با مغایرتی در مشخصات خود مواجه شدید جهت رفع آن به مراکز اتوماسیون تغذیه یا اداره تغذیه مراجعه نمایید.

ب) خرید ژتون اینترنتی

پس از ورود به سامانه ، مشخصات دانشجو ، میزان اعتبار ریالی و جدول رزرو هفتگی دانشجو نمایش داده می شود که در صورت داشتن اعتبار کافی می توانید بسته به تاریخ و وعده های دلخواه اقدام به خرید غذا نمایید. (چنانچه اعتبار کافی ندارید می توانید از افزایش اعتبار اینترنتی که نحوه انجام آن در ادامه خواهد آمد استفاده کنید.)

برای خرید هر وعده کافی است که در ستون تعداد عدد1 (به معنای یک پرس غذا) و در ستون سلف ، شماره سلف خود و در ستون نوع غذا با کلیک بر روی برنامه غذایی همان وعده و انتخاب غذای مورد نظر اقدام نمایید.

لازم به ذکر است خرید ژتون از یک هفته قبل روزهای شنبه تا پایان روز سه شنبه  امکان پذیر می باشد.

 

سلف شمارة 1= سلف سرویس سایت شرقی(مجموعه خوابگاههای پسران)

سلف شمارة 2= سلف سرویس مرکزی (روبروی منابع طبیعی)

سلف شمارة 3 = سلف سرویس دانشکده هنر و معماری

سلف شمارة 4 = ---

سلف شمارة 5 = سالن غــــدیر جنب خوابگاه خواهران

سلف شمارة 6 = مجموعه خوابگاههای هرندی

سلف شمارة 7= سلف سرویس خوابگاه جوادالائمه

سلف شمارة 8 = سلف سرویس خوابگاه ملاصدرا

نکته مهم: حتماً پس از انتخاب غذاهای مورد نظر کلید "تأیید" پایین جدول هفتگی را بزنید تا در بالای جدول هفتگی پیغام "اطلاعات ذخیره شد" برای شما نمایش داده شود. در غیر اینصورت اطلاعات شما  در سیستم مرکزی ثبت نخواهد شد و دانشگاه هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

ج) افزایش اعتبار اینترنتی (شارژ کارت تغذیه)

جهت افزایش اعتبار اینترنتی ، داشتن کارت خودپرداز یکی از بانکهای عضو شبکه شتاب الزامی است. به منظور پرداختهای الکترونیکی نیاز است که رمز دوم کارت بانکی خود (pin2) و کد امنیتی آن (cv v2) را از طریق یکی از شعب بانک عامل کارت و یا دستگاه خودپرداز همان بانک فعال نمایید.

پس از ورود به سامانه، منوی " افزایش اعتبار" در بالای صفحه  را انتخاب نموده و مبلغی که مایل به افزایش اعتبار هستید را وارد کرده ، وسپس"تأیید " نمایید. پس از تایید یک شماره رهگیری (شماره فاکتور) به شما اعلام می شود که در صورت بروز مشکل در روند افزایش اعتبار جهت پیگیریهای بعدی مورد نیاز است، پس آن را به خاطر بسپارید.

با کلیک بر روی دکمه پرداخت و اتصال به سامانه پرداخت الکترونیکی بانک تجارت ، اطلاعات بانکی خود را طبق موارد خواسته شده وارد کرده و گزینه پرداخت را انتخاب نمایید.

در صورت وارد کردن صحیح اطلاعات کارت و کامل شدن فرایند افزایش اعتبار ، پیغامی به شما نمایش داده می شود که میزان اعتبار مالی قبلی و میزان اعتبار مالی جدید کارت تغذیه شما را نمایش می دهد و بیانگر انجام کامل و موفقیت آمیز افزایش اعتبار خواهد بود.

تذکر: بهتر است جهت افزایش اعتبار اینترنتی تغذیه از Internet explorer  استفاده نمایید.

یادآوری می شود که در صورت برخورد با هرگونه مشکل در سیستم های خرید ژتون و شارژ کارت تغذیه اینترنتی یا فراموش نمودن کلمه عبور جهت رفع آن با همراه داشتن کارت شناسایی به مراکز اتوماسیون و یا اداره تغذیه دانشگاه مراجعه فرمایید.

اداره تغذیه دانشگاه یزد

 

93

« نحوةاستفاده ازسيستم فروش رايانه اي ژتون»

1- مراکز اتوماسیون تغذیه :

الف – مرکز اتوماسیون واقع در سایت شرقی (مجموعه خوابگاه برادران) داخل سلف سرویس

ب -  مرکز اتوماسیون واقع در سلف سرویس مرکزی روبروی منابع طبیعی

ج - مرکز اتوماسیون واقع در سالن غدیر جنب خوابگاه خواهران

2- پس از افزايش اعتبار و کنترل کردن موجودی خود جهت رزرو از طریق دستگاه رزرو اقدام نمایید.

3- بعد از قرار گرفتن کارت مقابل چشم دستگاه رزرو اطلاعات ذیل شامل شماره کارت ، موجودی ، رزروهای هفته ، وعده های غذایی و شماره سلف نمایان می گردد.

4- جهت رزرو غذا انجام مراحل ذیل ضروری است:

الف - انتخاب هفتة مورد نظر(هفته جاری ، یک هفته بعد ، دو هفته بعد ، سه هفته بعد) رزرو ژتون از هفته قبل شنبه تا سه شنبه امکان پذیر می باشد.

ب- پس از انتخاب هفته مورد نظر شمارةسلف (محل دریافت غذا) را توسط کلید مربوطه با توجه به جدول ذیل انتخاب نمایید.

 

سلف شمارة 1= سلف سرویس سایت شرقی(مجموعه خوابگاههای پسران)

سلف شمارة 2= سلف سرویس مرکزی (روبروی منابع طبیعی)

سلف شمارة 3 = سلف سرویس دانشکده هنر و معماری

سلف شمارة 4 = ---

سلف شمارة 5 = سالن غــــدیر جنب خوابگاه خواهران

سلف شمارة 6 = مجموعه خوابگاههای هرندی

سلف شمارة 7= سلف سرویس خوابگاه جوادالائمه

سلف شمارة 8 = سلف سرویس خوابگاه ملاصدرا

 

ج- انتخاب وعده غذایی مورد نظر(چشمک زدن = قابل رزرو بودن): پس از انتخاب وعده مورد نظر مشاهده خواهید کرد که در جدول مربوطه آن وعده از حالت (0) خارج شده و به عدد سلف انتخابی شما تبدیل می گردد. پس از تکمیل کلیه رزروها برای هفته ها و سلف های مورد نظر ، کلید تایید را فشار دهید.

5- در صورتیکه در هنگام رزرو ، اعتبار (موجودی کارت) شما کم باشد پیغام اعتبار کم است بر روی صفحه نمایش دستگاه مشاهده می گردد که لازم است پس از فشردن دکمه انصراف جهت افزایش اعتبار اقدام نموده و عملیات را تکرار نمایید. (لطفاً خریدهای خود را یک بار دیگر کنترل نمایید)

6- برای تغییر دادن غذای رزرو شده و یا تغییر شماره سلف مجدداً کارت را مقابل دستگاه رزرو گرفته و سپس با انتخاب هفته و فشردن کلیه وعده های مورد نظر مشاهده خواهید کرد که آن وعده از عدد سلف انتخاب شده ، به (0) تغییر می کند ومبلغ موجودی اضافه می شود، چنانچه مایل به پس دادن کامل هستید ، کلید تأیید را فشار دهید و در صورتیکه مایل به تغییر شماره سلف هستید با استفاده از کلیدهای انتخاب شماره سلف ، سلف مورد نظر را انتخاب و پس از رزرو وعده های غذایی کلید تأیید را فشار دهید.

7- جهت صرف غذا بايد به همان سلف و يا خوابگاهي كه ازقبل انتخاب كرده ايد مراجعه نموده ، پس ازنگهداشتن كارت درمقابل دستگاه درصورت رزروبودن غذا، با صداي بوق مخصوص شما مجاز به دريافت غذا خواهيد بود.

 

«اداره تغذيه وسلف سرويس»

 

نتایج فرم هم اتاقی خوابگاه برادران (کلیک کنید)
نتایج فرم هم اتاقی خوابگاه خواهران (کلیک کنید)

قابل توجه دانشجویان متقاضی خوابگاه در سال تحصیلی 94-93

که در مهلت مقرر نسبت به تکمیل فرم درخواست خوابگاه و هم اتاقی اقدام نموده اند

ضمن آرزوی موفقیت در امتحانات پایان ترم ، بدینوسیله اسامی دانشجویان واجد شرایط واگذاری خوابگاه جهت سال تحصیلی 94-93 که بموقع درخواست خوابگاه و فرم هم اتاقی را تکمیل نموده اند با ذکر خوابگاه و اتاق واگذاری در وب سایت معاونت دانشجویی به آدرس http://std.yazd.ac.ir  اعلام می گردد.

ضمناً توجه دانشجویان عزیز به نکات ذیل جلب می نماید :

1- دانشجویانی که اسامی آنان اعلام نگردیده واجد شرایط و یا در اولویت واگذاری نبوده و ضرورت دارد پیش بینی لازم درخصوص محل اسکان در سال تحصیلی اینده داشته باشند.

2- اختصاص خوابگاه و اتاق براساس ظرفیت ها و محدودیت ها و حتی المقدور نظرات دانشجویان صورت گرفته و در این مرحله غیر قابل تغییر است.

ضمناً دانشجویانی که درخواست تجدید نظر خوابگاه و اتاق واگذاری را دارند می توانند حداکثر تا 25 خرداد با مراجعه به مدیریت خوابگاه نسبت به تکمیل فرم درخواست تجدید نظر اقدام نمایند. بدیهی است درخواست های فوق مجدداً بررسی و حداکثر تا شروع سال تحصیلی اینده ، تغییرات احتمالی اعمال خواهد شد.

3- دانشجویان متقاضی سنوات گذشته (ترم 9 کارشناسی و دکتری و بعد ازان ، ترم 5 کارشناسی ارشد و بعد از آن و بومی روزانه استان یزد (دارای فاصله کمتر از 100 کیلومترتا دانشگاه) در مرحله دوم ( نیمه اول مهر ماه ) و پس از واگذاری خوابگاه به دانشجویان جدیدالورود در صورت وجود فضای مازاد ، خوابگاه واگذار خواهد شد.

ضمناً با توجه به محدودیت فضای خوابگاهی ، امکان واگذاری خوابگاه به این دسته از دانشجویان اندک است .

4- با توجه به اینکه خوابگاه به دانشجویانی که درنیمسال اول سال تحصیلی 94-93 واحد اخذ نموده اند واگذار می گردد ، چنانچه مشخص گردد دانشجویی ثبت نام آموزشی نکرده است ، از ادامه سکونت وی جلوگیری شده و هزینه اسکان مسترد نخواهد شد.

پرداخت اجاره بهای خوابگاه نیمسال اول سال تحصیلی 94-93 و بدهی معوق:

1-پرداخت اجاره خوابگاه :

براساس بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان ، کلیه دانشجویان ملزم به پرداخت اجاره بهای خوابگاه در ابتدای ترم و واریز نقدی به حساب ذیل می باشند. بدیهی است میزان اجاره بهای خوابگاه نیمسال اول ، پس از اعلام صندوق رفاه دانشجویان از ابتدای  شهریور ماه با درج در لیست اعلام اسامی واجدین شرایط  به ادرس های فوق الذکر به اطلاع دانشجویان خواهد رسید که لازم است به یکی از روشهای ذیل در ابتدای ترم پرداخت نمایند.

2- پرداخت بدهی معوق:

کلیه دانشجویانی که بدهی معوق دارند لازم است  با مراجعه به سایت گلستان از مسیر ذیل پس از  مشاهده و یادداشت مانده بدهی نسبت به پرداخت آن قبل شروع سال تحصیلی 94-93 به یکی از روشهای اعلام شده اقدام نمایید. بدیهی است از واگذاری خوابگاه به دانشجویانی که بدهی معوق دارند خودداری می گردد.

سیستم گلستان _دانشجویی _اطلاعات جامع خوابگاه دانشجویی _مشاهده اطلاعات دانشجو  _ مشخصات خوابگاهی  _مانده بدهی نهایی (یاداداشت و به یکی از طرق ذیل پرداخت نمایید.)

نحوه ی پرداخت :

الف- پرداخت الکترونیکی از مسیر ذیل :

سیستم گلستان _ دانشجویی _خوابگاه _پرداخت و تسویه حساب _ پرداخت  الکترونیکی بابت خوابگاه _ ترم پرداخت 3922 و دلیل پرداخت ؛ پرداخت بابت اجاره بهای خوابگاه Ù ثبت مبلغ پرداختی (مبلغ بدهی معوق و یا اجاره بهای خوابگاه) Ù آرم بانک و ادامه تراکنش بانکی

ب- واریز به شماره حساب 2007519098 بانک تجارت شعبه دانشگاه یزد بنام صندوق رفاه دانشجویان پس از درج مشخصات خود و تحویل فیش مربوطه به امور دانشجویی نسبت به تحویل اتاق در شروع سال تحصیلی جدید اقدام نمایند.

تذکر مهم : چنانچه دانشجویی بدهی معوق خود را حداکثر تا شروع سال تحصیلی جدید تسویه حساب ننماید، از تحویل اتاق خودداری و به سایر متقاضیان واگذار می گردد.

استفاده از اینترنت ADSL در خوابگاه :

دانشجویانی که با هدف افزایش سرعت اینترنت و بهره مندی بهتر از شبکه متقاضی استفاده از اینترنت ADSL هستند می توانند با مراجعه به مدیریت خوابگاه و تکمیل فرم تقاضای ADSL و پرداخت هزینه مربوطه اقدام کنند.

امور دانشجویی

93/3/19

اطلاعیه درخواست خوابگاه

برای سال تحصیلی 93-94

(فرم هم اتاقی)

کلیه دانشجویان خوابگاه برای سال تحصیلی93-94 که داری سنوات

مجاز تحصیلی بوده و غیربومی محسوب می شوند از تاریخ 4/2/93

لغایت 22/2/93در زمان اعلام شده ذیل با مراجعه یک نفر بعنوان

سرگروه به مدیریت خوابگاه خودنسبت به دریافت فرم وتکمیل و

تحویل آن در مهلت فوق الذکر اقدام نمایند.


زمان مراجعه برای برادران:از ساعت 9صبح الی 15 محل توزیع:

سرپرستی خوابگاه حاج مهدی

محل تحویل فرم:مدیریت مرکزی خوابگاه برادران واقع در پشت

نمازخانه(دانشجویان ساکن در خوابگاههای خارج از سایت شرقی

به مدیریت خوابگاه خود مراجعه کنند.)


زمان مراجعه برای خواهران: از ساعت21 الی 23 محل توزیع

و تحویل فرم : مدیریت خوابگاههای خواهران

 

امور دانشجویی

 

 

 

 


 

منوی اصلی

مطالب مفید

نظر سنجی

اداره امور خوابگاهها

------------------------------------

اداره تربیت بـدنی

------------------------------------

اداره تغذیه و سلف سرویس